fbpx

Léna, a digitális asszisztens

Social share

Egy korábbi blogunkban már beszámoltunk arról, hogy digital human kutatások zajlanak cégünknél. Végre azzal az örömteli hírrel is szolgálhatok, hogy fejlesztésünk sikerrel járt: megszületett Léna.

Léna, a digital human

Mi az a digital human?

A digital human egy virtuális avatár, mely képes megválaszolni a gyakran ismétlődő rutinkérdéseket.

Természetesen erre a már oly gyakori chatbotok is képesek.

Azonban a kommunikációnak csak 7%-a múlik az elküldött szövegen. Itt jön képbe Léna, aki képes a testbeszédre és a mimikára is. Ezáltal nagyobb bizalom alakul ki ember és avatár között.

A digital human fejlesztésekről bővebben is írtunk egy korábbi blogunkban, ebben híres nemzetközi esettanulmányokat is bemutattunk.

Hogyan működik Léna?

A digital human a mesterséges intelligencia segítségével működik. Értelmezni képes a beszélgetőpartnere kérdéseit, és az emberi beszéd szintetizálása által képes rá válaszolni is. Az elhangzott interakciókból folyamatosan tanul, fejlődik.

A fejlesztés látványos része maga Léna, az avatár. Kollégáink nagyon aprólékosan dolgozták ki Léna vonalait, arcát és arckifejezéseit, ahogy gesztusait is.

,,A kommunikáció sikeressége csak 7%-ban múlik a szövegen.”

Milyen előnyei vannak egy digital human használatának?

A chatelés szerepe egyre nagyobb, már szinte minden weboldal, webáruház igénybe vesz chaten keresztül elérhető ügyfélszolgálatot. Ez vagy egy egyszerű robot, vagy jobb esetben egy chatbottal segített élő ügyfélszolgálatos. A különböző webshop motorok pedig egész egyszerű és olcsó pluginokat kínálnak egy-egy ilyen chatbot indítására.

Azonban a kommunikáció sikeressége csak 7%-ban múlik az elküldött szövegeken.

A bizalom igazából a metakommunikáció alapján alakul ki. Nagyon sokat számít a testbeszéd és a mimika. Ezért érdemesebb inkább digitális avatárt használni a chatbot helyett.

Hogyan lehet növelni az ügyfélélményt Lénával?

Léna tudása minden esetben ügyfél specifikus. Ezért miután kapcsolatba léptünk, az ügyféllel közösen alakítjuk ki a tudásbázist, és ezután már lehet is élesben használni. Léna tudása folyamatosan fejlődik az elhangzott interakciók alapján.

Ha téged is érdekel, hogyan lehet tökélesíteni az ügyfélszolgálatot Léna segítségével, vedd fel velünk a kapcsolatot!