Digital human avatar
Legújabb fejlesztésünk Léna, a digital human avatar, akinek célja a túlterhelt ügyfélszolgálat felszabadítása. A megoldás kioskokon, kivetítőkön működik. Képes megválaszolni azokat a gyakran ismétlődő rutin kérdéseket, melyek az ügyfélszolgálatosok idejének nagy részét kiteszik. A kommunikáció során képes szimulálni a testbeszédet és a mimikát, ezzel növeli a belé vetett bizalmat. A digital human jóval közelebb áll az emberhez, mint az automatizált chatbot vagy IVR megoldások.
Minőségi ügyfélkiszolgálás a digital human avatar használatával
Egy új vevőt megszerezni a kutatások tízszer drágább, mint a meglévőket megtartani. Az ügyfélmegtartás egyik kritikus tényezője pedig a minőségi ügyfélkiszolgálás. A digital human segít magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást fenntartani.
Mindig elérhető ügyfélszolgálat
Lénával 0-24-ben lehet ügyfélszolgálatot működtetni, a hét minden napján. Nem fárad el, ugyanolyan lelkesedéssel és előzékenységgel szolgálja ki az ügyfeleket a nap elején, közepén és végén. Nincs rossz napja, nem kel fel bal lábbal.
Hogy néz ki egy digital human projekt?
A digital human egy ügyfélspecifikus adatbázisból nyeri a válaszokat. Ezt az ügyféllel közösen készítjük el. Ez az adatbázis folyamatosan bővül, hiszen a Lénát működtető mesterséges intelligencia algoritmus folyamatosan tanul az elhangzott interakciókból.
Léna már weben is elérhető!
Legújabb fejlesztésünk, hogy Léna már weboldalba is ágyazható. Az lenti demón kipróbálhatja, mit tud Léna a cégünkkel kapcsolatban!
Szeretne többet megtudni Lénáról? Vegye fel velünk a kapcsolatot!