Ügyfélszolgálati szoftver – másképp!
Ügyfélszolgálati szoftver az igazi innovátoroknak! És hogy mi rejlik a marketing szövegeken túl? Cégünk olyan megoldásokat dolgoz ki, melyek nem a megszokott keretek között működnek. Nem a sokadik chatbotot vagy CRM rendszert fejlesztjük, hanem olyan rendszert, melyek újraértelmezi az ügyfelekkel való kapcsolattartást.
“Irtózunk a megszokottól”
Jelenleg a piacon nagyon sok ügyfélszolgálatos szoftvert lehet találni, köztük olyanokat is, melyek már használnak mesterséges intelligenciát. Ezek a chatbotok, különböző CRM megoldások, munkavállalók és ügyfélélmény mérésére alkalmas eszközök mind hasznosak, sőt többnyire megkerülhetetlenek.
Viszont most nem ezeket szeretném olvasóim figyelmébe ajánlani, hanem egy olyan megoldást, mely ezeknél is többet kínál: automatizációt, ügyfélélmény növelést, marketinget. Ugyan ez a megoldás sem teljesen új – világszerte már nagyon sokan használják, legalábbis a világnyelveken.
Nem másról van szó, mint a voicebotokról. Ráadásul cégünk voicebotja képes a magyar nyelvű működésre. És hogy miben jobb ez, mint a korábban említett megoldások? A voicebot bármilyen eszközzel kompatibilis, mely használ legalább mikrofont és hangszórót. Lehet weboldalba integrálni, de vidáman elfut egy humanoid roboton, mely ennek segítségével képes magyarul beszégletni. Íme a bizonyíték:
Milyen iparágakban alkalmazható ez az ügyfélszolgálati szoftver?
Ezen eszközök használatának csak a képzelet szabhat határokat. A robotok olyan helyzetekben képesek igazán jól teljesíteni, ahol gyakran ismétlődő, monoton feladatokat kell elvégezniük. Ilyen feladat pedig számos ágazatban előfordul. Egészségügyben laboratóriumi, illetve ügyfélkapcsolati szempontból is érdemes alkalmazni. Érintésmentes, fertőzésmentes megoldás, védi mind a munkatársak, mind a páciensek egészségét.
Kiskereskedelemben nagyon jól illeszkedik a legújabb technológiai trendekhez. A vásárlók szeretik használni a smart, automatizált eszközöket, gondoljunk csak az önkiszolgáló kasszákra. A robot termékinformációkat, útbaigazítást nyújt, becsábítja az üzletbe a járókelőket.
Vendéglátás területén, hotel recepción önállóan megválaszolja a gyakran feltett kérdéseket, segít a be- és kicsekkolásnál, hasznos információval látja a vendégeket. Mindez természetesen nagy élmény a vendégek számára.
Ugyanígy alkalmazható irodaházak, hivatalok, bankok recepcióján is, automatizált ügyfélfogadás, információnyújtás és egyéb feladatok ellátására. Hallani olyan fejlesztésekről is, melyeknek köszönhetően Pepper robot képes hitel ügyintézést is végrehajtani, teljesen autonóm módon.
Van azonban sok más szerepkör is, ahol megállják a helyüket. Pepper robotot még lehet használni idősek otthonában, iskolákban, különféle szociális intézményekben is. Nagyon sok kutatás is zajlik a velük kapcsolatban, de nem csak IT, hanem kulturális, egészségügyi, gyógypedagógiai és pszichológiai vonatkozásokban is.
Egyéb iparági megoldások a voicebot esetén is szép számmal akadnak. Lehet használni akár számítógépes játékoknál is. Gyáriparban pedig olyan munkakörök is előfordulnak, ahol a dolgozók nem tudnak billentyűzetet vagy érintőképernyőt használni munkájuk közben. Ilyen esetben a gépekkel is beszéd útján kell kommunikálni – voicebotunkkal ez már lehetséges!
Szeretné Ön is egy ilyen hi-tech megoldással növelni vállalkozása teljesítményét?
Források:
BME MI Almanach; HVG