Voicebot fejlesztés

Vállalatvezetőként digitalizálni szeretné az ügyfélszolgálatot? A megszokott chatbotok jól automatizálják a folyamatokat, addig, míg az ügyfél nem szóban szeretne információhoz jutni. Márpedig az ember természetes kommunikációs eszköze a beszéd. A voicebot számára szintén.

A voicebot fogalma

A voicebot egy élőszóban irányítható chatbot, a digitális ügyfélszolgálat elengedhetetlen eszköze.

A Hangcset egy élőszóban irányítható chatbot, a digitális ügyfélszolgálat elengedhetetlen eszköze. A voicebot a digitális ügyfélszolgálat elengedhetetlen eszköze.

A voicebot előnye, hogy széleskörűen alkalmazható, akár call centerben, akár humanoid roboton, vagy bármilyen hardveren. Segítségével magyarul lehet a gépekkel beszélgetni.

Ez a chatbotok legújabb forradalma, mely most kezd elterjedni világszerte. Nem csak ügyfélkiszolgálásban lehet alkalmazni, bár nekünk egyelőre ez a fő irányvonal. Voicebotokunk felhasználásának lehetőségei szinte határtalanok.

A fejlesztés bizonyos elemeiben mesterséges intelligencia felhasználásával működik. Ettől azonban nem szabad megijedni. A mesterséges intelligenciának nincs egységes fogalma, és csak kevesek által ismert terület. Kiaknázatlan lehetőségek rejlenek benne, és ezek a technológiák az emberiség javát fogják szolgálni.

Miből áll ez a megoldás?

  1. Hardver: a rendszer minimálisan csak mikrofont és hangszórót követel meg, így ez lehet okostelefon, tablet, de akár humanoid robot is
  2. Tudásbázis: kialakításához szükséges a partner közreműködése, lehetséges kérdéseket és a robot által megadott válaszokat tartalmazza, ami a Content Manager felülettel folyamatosan változtatható, bővíthető
  3. Kiegészítő lehetőségek: call center vagy robot műveltető felület (szükség esetén)
Humanoid robot piktogram

A voicebot mögött az alábbi fejlesztések állnak:

  • Szövegfelismerés
  • Szövegelemzés, nyelvi elemzés
  • Válaszgenerálás
  • Beszédszintézis
Pepper nevű humanoid robot integet a képen.

Kiknek ajánljuk?

Elsősorban olyan helyekre, ahol nagy mennyiségben kell rutinkérdéseket megválaszolni. Ilyenek például:

  • Call centerek
  • Recepciók
  • Információs pultok
  • Ügyfélszolgálatok
  • Stb.  

Milyen értéket teremtünk?

A digitalizáció és a mesterséges intelligencia szerepe napjainkban már megkérdőjelezhetlen.

  • Stabilitás a nagy fluktuációval rendelkező munkakörökben
  • Nagyobb ügyfélélmény
  • Költségcsökkentés
  • Automatizált kérdőíves felmérések